Přeskočit na hlavní obsah

Z KRNOVA NA DLOUHÉ STRÁNĚ

K nejtěžší letošní vyjížďce se dostavilo 10 cyklistů. Na startu jsme se domluvili, že to nebudeme dneska přehánět a pojedeme průměrnou rychlost 25 km/hod. Trasa vedla z Krnova přes Bruntál. Z Bruntálu místo přímé cesty na Rýmařov jsme se rozhodli pro méně frekventovanou cestu přes Valšov a Břidličnou. 
Ze Staré Vsi nás čekalo první stoupání na sedlo Skřítek na které jsme ještě vyjeli všichni pohromadě. Z této strany je stoupání kratší a méně prudké. Na Skřítku jsme se ještě rozrostli o dva cyklisty, kteří s námi ale pokračovali jen na Dlouhé stráně. Na které jsme po krátké zastávce vyrazili z Loučné n.D. z které je stoupání delší a prudší jak z Kout n.D..
Po mírnějším začátku se cesta, která vedla po užší, ale dobře sjízdné lesní asfaltové cestě, přeci jenom zvedla a čekalo nás místy i více jak 10 % procentní stoupání. U "Tetřeví chaty" (3 větrné elektrárny) následovalo krátké klesání a poté opět další stoupání až k horní nádrži.
Horní nádrž leží ve výšce 1335 m.n.m. a je z ní pěkný výhled na Jeseníky. A protože nám počasí nepřálo, pršelo nám cestou nahoru a na nádrži to bylo ještě daleko horší, vydali jsme se hned zpět kousek pod nádrž, kde na křižovatce jsme odbočili a po široké asfaltové cestě jsme pokračovali, směr spodní nádrž, Kouty n.D. 
Po sjezdu na hlavní silnici nás na rozehřátí čekalo další stoupání, tentokrát na Červenohorské sedlo. 
Po 114 km ve sjezdu z Červenohorského sedla jsme zastavili na oběd ve Filipovicích. Přeci jenom už se žaludek ozýval. Po obědě jsme ještě zastavili na chvíli v Bělé, kde jsme nabrali 3 účastníky, kteří s námi z různých důvodů nejeli nahoru na Dlouhé stráně a pokračovali na poslední z dnešních kopců na Videlské sedlo. Z naší strany bylo spoupání prudší jak od Videl a nepočítaje Dlouhé Stráně také nejnáročnější z dnešních kopců. A jak se mi doposud jelo v pohodě, tak po zastávce na oběd mi úplně vytuhly nohy. 
Před stoupáním na Vidly jsem to sice trochu vyjel, ale už to nebylo jako předtím. První část kopce je docela příkrá, naštěstí poté je už mírnější.Z Videl jsme pak pokračovali z kopce do Vrbna p.P., kde byla poslední krátká občerstvovací zastávka. Dále vedla naše trasa už převážně mírně z kopce přes Karlovice, N.Heřminovy do Krnova.
SHRNUTÍ
Pokud to mám zhodnotit z mého pohledu, tak v Loučné n.D. po 77 km a to hlavně díky dobře zvolenému tempu jsem se cítil naprosto v pohodě. A protože všechny kopce jsem jel jen na pohodu, tak ani po Dlouhých stráních jsem nohy nějak moc necítil. Před dvěma lety jsem to jel ještě na těžké převody (nyní již na "compactu") a tenkrát se mi to zdálo daleko horší. Červenohorské sedlo je 7 km dlouhý kopec, který jsem opět vyjel v klidu. Až po zastávce na oběd, kdy mi vytuhly nohy jsem se na Videlském sedle chvíli trápil a ani závěr, kdy se už z kopce zrychlilo nebyl nijak ideální. Kdybych nejel kopce svým tempem tak určitě dali zabrat daleko více. Únavu jsem cítil až doma, kdy jsem si sedl a kdy na mě spadla "deka".
Fotogaleriehttp://cyklistikakrnov.rajce.idnes.cz/...
INFO
Vzdálenost: 180,79 km
Průměrná rychlost 24,7 km/hod. (ti nejlepší měli přes 26 km/hod.). 
Čistý čas jízdy pak byl 7:18:17 hod, celkový čas pak 9:18:27. 
Nastoupáno 3265 m., min.nadm.výška 322 m (Krnov), max.nadm.výška 1335 m (Dlouhé stráně).
Trasa
www.strava.com/activities/4942184
- Skřítek:
Vzdálenost 6,75 km, z 645 m. do 892 m. - převýšení 247 m., prům. sklon 3,6 %, max.sklon 5,6 %
- Dlouhé stráně - Loučná n.D. - horní nádrž:
Vzdálenost 13,3 km, z 495 m. do 1335 m. - převýšení 840 m., prům.sklon 6,9 %, max.sklon 13,6 %
- Dlouhé stráně - k Tetřeví chatě:
Vzdálenost 8,1 km, z 507 m. do 1160 m. - převýšení 653 m., prům.sklon 8,2 %, max.sklon 13,6 %
- Červenohorské sedlo:
Vzdálenost 7,1 km, z 611 m. do 1001 m. - převýšení 390 m., prům.sklon 5,4 %, max.sklon 11,4 %
- Videlské sedlo - Horní Domašov:
Vzdálenost 7,94 km, z 546 m. do 938 m. - převýšení 392 m., prům.sklon 4,8 %, max.sklon 9,9 %
- Videlské sedlo - za Bělou:
Vzdálenost 3,66 km, z 670 m. do 938 m. - převýšení 268 m., prům.sklon 7,2 %, max.sklon 9,9 %
Info z Garmina http://connect.garmin.com/activity/39321301

TRASA


Ostatní: Dlouhé stráně 2008

Výškový profil:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Když se snažíme dosáhnout svých sportovních cílů, chceme se cítit odměněni za své úsilí. Odznaky Garmin Connect přinášejí rychlý a snadný způsob, jak sledovat svůj pokrok, získávat body a uznání za své aktivity. Díky bodům můžete soutěžit se svými známými, stoupat v žebříčku a dosahovat vyšších úrovní. Čím více aktivit dokončíte, tím více bodů získáte.  Úrovně odznaků se pohybují od 1 do 10.

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE, ODPOJUJE SE BLUETOOTH, HODINKY NEJDOU SPÁROVAT

Jedním z největších problému Garmin je, že doplácí na to, že každý výrobce telefonu, někdy i model má jiné nastavení. Např. některé nastavení automaticky uspávají Connect (a jiné aplikace) a tím pak vaše zařízení, např. hodinky nedostávají potřebné informace z telefonu.

ROZDÍLY MEZI: GARMIN FENIX 8 & EPIX 2 PRO & FENIX E. JAKÉ AMOLED HODINKY VYBRAT ?

⌚ Hlavní vlajkovou lodí Garmin je nyní Fenix 8 Amoled, který postupně více a více poráží verze s MIP ( transflektivním)  displejem. Fenix 8 Amoled, není nejlevnější, přesto si najde mnoho příznivců. Pro ty, kteří hledají jinou variantu s Amoled displejem, se pokusím přijít s menším srovnáním.