Druhý den už bylo počasí daleko lepší a i když u nás napadl sníh na Pradědu zde sluníčko krásně svítilo i ve dvou tisících metrech.
Naše cesta dnes vedla na jih do Itálie. Opustil jsme naše Stubaiské Alpy a vjeli do Zillertalských Alp.
Naše cesta dnes vedla na jih do Itálie. Opustil jsme naše Stubaiské Alpy a vjeli do Zillertalských Alp.
2/6 BRENNER PASS 1374 M., JAUFENPASS 2094 M.
3/6 Na ledovec Stubaier Gletscher
4/6 Kuhtai 2020m., Innsbruck
5/6 Lanovkou na Elfer 1790 m. a na kole do druhého údolí
6/6 Mistrovství světa v cyklistice Innsbruck 2018
► 2/6 BRENNER PASS 1374M., JAUFENPASS 2094 M.
Z našeho bydliště jsme po 38 km vystoupali na Rakousko-Italské hranice z tisíce metrů do výšky 1374 m.. Cestou jsme pozorovali krásné okolí, ale i připravující se reprezentanty na aktuální Mistrovství světa v cyklistice.
Nahoře jsme se jen vyfotili a pokračovali v naší cestě dále.
I když vedle naší cesty vede dálnice, tak na naší cestě se pohybuje několik aut a proto také zkoušíme vedlejší cyklostezku, která vede po bývalé železniční trati. Ta ale jak zjišťujeme vede jiným směrem a tak se musíme trochu vrátit.
Po krátké občerstvovací pauze v obci Sterzing-Vipiteno pak po chvíli začínáme stoupat do dalšího dnešního průsmyku.
Jaufenpass na 15 km stoupání s 1110 m. převýšením dává zabrat :).
Jaufenpass 2094 m.
Spojuje Merana s Sterzingem na cestě k průsmyku Brenner. Je to nejsevernější průchod v Alpách, který je zcela v Itálii.
3/6 Na ledovec Stubaier Gletscher
4/6 Kuhtai 2020m., Innsbruck
5/6 Lanovkou na Elfer 1790 m. a na kole do druhého údolí
6/6 Mistrovství světa v cyklistice Innsbruck 2018
► 2/6 BRENNER PASS 1374M., JAUFENPASS 2094 M.
Z našeho bydliště jsme po 38 km vystoupali na Rakousko-Italské hranice z tisíce metrů do výšky 1374 m.. Cestou jsme pozorovali krásné okolí, ale i připravující se reprezentanty na aktuální Mistrovství světa v cyklistice.
Nahoře jsme se jen vyfotili a pokračovali v naší cestě dále.
I když vedle naší cesty vede dálnice, tak na naší cestě se pohybuje několik aut a proto také zkoušíme vedlejší cyklostezku, která vede po bývalé železniční trati. Ta ale jak zjišťujeme vede jiným směrem a tak se musíme trochu vrátit.
Po krátké občerstvovací pauze v obci Sterzing-Vipiteno pak po chvíli začínáme stoupat do dalšího dnešního průsmyku.
Jaufenpass na 15 km stoupání s 1110 m. převýšením dává zabrat :).
Jaufenpass 2094 m.
Spojuje Merana s Sterzingem na cestě k průsmyku Brenner. Je to nejsevernější průchod v Alpách, který je zcela v Itálii.
Výhledy jsou zde pěkné do obou stran, na jih,...
a hlavně na sever.
Na zpáteční cestě ve Sperzingu projíždíme město a na jednom náměstíčku pak zajíždíme na polévku.
Část naší skupiny se vrací zpátky přes Brennerský průsmyk, část včetně mě končí dnešní trasu po 100 km.
FOTOGALERIE
- https://photos.app.goo.gl/izp88Lis2ag35E8t7
INFO
Vzdálenost: 100 km
Čas: 4:50 hod.
Nastoupané metry: 2014 m.
a hlavně na sever.
Na zpáteční cestě ve Sperzingu projíždíme město a na jednom náměstíčku pak zajíždíme na polévku.
Část naší skupiny se vrací zpátky přes Brennerský průsmyk, část včetně mě končí dnešní trasu po 100 km.
FOTOGALERIE
- https://photos.app.goo.gl/izp88Lis2ag35E8t7
INFO
Vzdálenost: 100 km
Čas: 4:50 hod.
Nastoupané metry: 2014 m.
TRASA
Komentáře
Okomentovat