Přeskočit na hlavní obsah

GARMIN: NECHODÍ NOTIFIKACE, ODPOJUJE SE BLUETOOTH, HODINKY NEJDOU SPÁROVAT

Jedním z největších problému Garmin je, že doplácí na to, že každý výrobce telefonu, někdy i model má jiné nastavení. Např. některé nastavení automaticky uspávají Connect (a jiné aplikace) a tím pak vaše zařízení, např. hodinky nedostávají potřebné informace z telefonu.

Na blogu nepoužívám reklamu. Pokud se vám blog líbí nebo vám pomohl, budu rád, když mi koupíte kávu :)


OBSAH
2) Problémy s Bluetooth
3) Zařízení nebylo během párování nalezeno (zařízení nelze spárovat)

Snad vám tato nápověda pomůže. Budu rád i za zpětnou vazbu co vám pomohlo a za screen z jiných telefonů. Můžete mi je poslat na petmikeska@gmail.com. Děkuji.

Většinu problémů s nezobrazováním oznámení na zařízení Garmin lze vyřešit opravou nastavení ve spárovaném telefonu.

POZNÁMKA: 
» Pokud vám nepomůže krok č.1, pod dalšími kroky najdete návod na kontrolu dalších nastavení.
» Majitelé telefonu Huawei, níže pod bodem č.5, najdou nastavení, aby Connect mohl běžet na pozadí.
» U hlavně čínských výrobců bývá často problém s optimalizací baterie telefonu. 
U Connect je nutné aby mohl běžet na pozadí systému. Díky této optimalizaci baterie, ale aplikace jako Connect jsou budou uspány nebo vypnuty. Proto je třeba nastavit telefon tak, aby Connect mohl běžet na pozadí. Návod najdete pod bodem č.4. Nastavení je jiné u každého z výrobců.
» U nastavení aplikace Connect by měl být zde uvedený postup přesný. Může se jen lišit po aktualizace aplikace.
» U nastavení telefonu je to složitější, protože každý výrobce, případně i model nemá stejné komunikační prostředí. Např. některé modely některé kroky přeskakují (mělo by to být zde uvedené) a u některých se názvy se mohou lišit, např. místo Oznámení najdete na vašem telefonu Zvuk a oznámení, apod. Když tak hledejte co nejpodobnější název. 

KROK 1: ZKONTROLUJTE PŘIDĚLENÉ OPRÁVNĚNÍ PRO APLIKACI
» Otevřete aplikaci Garmin Connect  Více (vpravo dole) → Nastavení → Oprávnění pro telefon → Spravovat oprávnění.
» Pokud některé oprávnění související s notifikacemi (Zpráva SMS, Kontakty, Telefon) je označeno jako VYPNUTO, tak zvolte možnost Spravovat oprávnění a povolte příslušná oprávnění.
Pokud nepomůže předešlý postup, vyzkoušejte následující. Majitelé telefonů Huawei nejlépe vyzkoušejte bod 5, část pod obrázkem.

KROK 2: ZKONTROLUJTE NASTAVENÍ OZNÁMENÍ APLIKACE A PŘÍSTUPU K OZNÁMENÍM
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Nastavení → Oznámení → Oznámení aplikace.
A) Přepnutím povolte nebo zakažte chytrá oznámení ze všech aplikací nebo si je přizpůsobte výběrem jednotlivých aplikací, ze kterých chcete dostávat chytrá oznámení.
B) Zapněte možnost Přístup k oznámení.
KROK 3: ZKONTROLUJTE NASTAVENÍ NÁHLEDU ZPRÁV 
Zobrazení neúplných oznámení textových zpráv na zařízení Garmin.
Pokud je zařízení Garmin spárováno s telefonem, lze textové zprávy zobrazit přímo na zařízení. 
Podrobnost zpráv závisí na nastavení telefonu nebo aplikace pro zasílání zpráv. Pokud nemůžete zobrazit celou textovou zprávu, je třeba upravit nastavení.
Poznámka: Níže jsou uvedeny obecné pokyny. 
- Nastavení vašeho telefonu se může lišit v závislosti na aplikaci pro zasílání zpráv a operačním systému. 
- Některé modely telefonů nemusí podporovat všechny níže uvedené možnosti.
- Některé modely některé kroky přeskakují, také názvy se mohou lišit, např. místo Oznámení najdete na vašem telefonu Zvuk a oznámení.

A) Návod k nastavení aplikace pro zasílání zpráv
» V telefonu vyberte Menu → Nastavení → Oznámení (některé telefony tento krok přeskočí) → Oznámení aplikace (některé telefony tento krok přeskočí) → Zvolte, které aplikace smí zasílat oznámení. Nebo vyhledejte a povolte možnost náhledu nebo zobrazení náhledu zprávy.
B) Návod k nastavení telefonu
» Vyberte možnost Více (vpravo dole) → Nastavení → Oznámení (případně Zvuk a oznámení) → Oznámení (Oznámení aplikace) → Oznámení na Zamykací obrazovce (může být nastaveno na zobrazení, skrytí atd.).
  C) Nastavení soukromí v zařízení Garmin
Poznámka: Ne všechny modely Garmin mají funkci nastavení soukromí pro upozornění. Podívejte se do návodu k obsluze.
Návod je přeložený z angličtiny, tak nemusí být správný.
» Na zařízení Garmin podržte tlačítko UP/MENU → Oznámení a upozornění → Chytrá oznámení → Obecné nebo Během činnosti → Soukromí a poté vyberte předvolbu ochrany soukromí:
Vypnuto: Tím povolíte zobrazení oznámení a jejich obsahu na hodinkách.
Stisknout START: Tím povolíte zobrazování oznámení, ale ne jejich obsahu. Stisknutím tlačítka START/STOP zobrazíte obsah. 
Gesto na zápěstí: Na displeji se zobrazí možnost „Gesto na zápěstí“: Tím se povolí oznámení, ale nezobrazí se jejich obsah. Pro zobrazení obsahu oznámení proveďte pohyb gesta (otočte zápěstí směrem k tělu).

KROK 4: ZKONTROLUJTE NASTAVENÍ OPTIMALIZACE BATERIE
Telefony se systémem Android nabízejí funkci, která optimalizuje baterii telefonu vypnutím nebo uspáním aplikací, aby neběžely na pozadí. Tím, že je toto povoleno, může aplikace Garmin Connect narazit na problém, který zastaví doručování oznámení do vašeho zařízení Garmin. 
Kontrola nastavení optimalizace baterie telefonu
Pod odkazem: https://support.garmin.com/... (en) jsou k dispozici pokyny pro několik výrobců telefonů se systémem Android. Vyberte svůj telefon a postupujte podle pokynů, abyste se ujistili, že aplikace Garmin Connect není touto funkcí ovlivněna.
Příklad na telefonu Samsung:
» V telefonu vyberte Menu → Nastavení → Aplikace → Vybrat Connect → Baterie → Optimalizace využití baterie  (některé modely tento krok přeskočí) → Bez omezení.
Úpravou těchto nastavení zajistíte, že aplikace Garmin Connect bude na vašem telefonu plně funkční.
KROK 5: OVĚŘTE, ŽE JSTE APLIKACI NEZABLOKOVALI ZASÍLÁNÍ OZNÁMENÍ
Telefony se systémem Android nabízejí nastavení pro blokování oznámení. Pokud k tomu mohlo dojít, přečtěte si následující často kladené dotazy (en) a vyberte operační systém Android, kde naleznete kroky k nápravě:
Jak nastavím, která oznámení se mají v zařízení Garmin zobrazovat?
Nastavení oznámení, která se zobrazují na zařízení Garmin, lze ovládat z telefonu. Níže si vyberte typ telefonu a přečtěte si pokyny.
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Vyberte možnost Více (vpravo dole) → Nastavení → Oznámení → Oznámení aplikace.
Zde přepnutím povolte nebo zakažte všechna chytrá oznámení nebo si je přizpůsobte výběrem jednotlivých aplikací.
> Uživatelé telefonů Huawei
U telefonů Huawei může být také nutné aktualizovat software v zařízení Garmin a upravit nastavení spouštění aplikací v telefonu tak, aby aplikace Garmin Connect mohla běžet na pozadí. Tyto kroky se mohou u různých modelů telefonů lišit. Konkrétní pokyny naleznete v příručce k telefonu nebo se obraťte na svého operátora.
» U telefonu přejeďte z horní části domovské obrazovky dolů.
Vyberte černobílou ikonu ozubeného kola Ikona Nastavení → Baterie → Spuštění aplikace.
Vyberte jednotlivé nebo hromadně vybrané aplikace, u nichž lze individuálně zakázat/povolit nastavení automatického, sekundárního a spuštění na pozadí.
Poznámka: Pokud vybíráte jednotlivé aplikace, vyberte možnost Zakázat pro Garmin Connect.

Informační video 
Jak si přizpůsobit inteligentní oznámení systému Android:
Trvalá upozornění
Některé aplikace pro systém Android odesílají do telefonu stálá oznámení, která nelze zrušit. Příkladem jsou aplikace pro upozornění. Tyto typy oznámení nejsou z telefonu do zařízení Garmin sdíleny kvůli nastavení priority. Pokud často používáte tyto druhy aplikací, musíte se spolehnout na to, že se vám tato oznámení zobrazí v telefonu.

Uživatelé telefonů Huawei a OPPO
Telefony Huawei: V případě potřeby bude nutné provést dodatečné řešení problémů. Další nápovědu naleznete v části - Řešení problémů s Bluetooth® smartphonu Huawei s fitness zařízením Garmin (en).
Telefony OPPO: Přečtěte si následující často kladené otázky od společnosti OPPO týkající se telefonu a oznámení - Nelze přijímat oznámení pomocí aplikace Garmin Connect (en).

Aplikace nainstalované do zabezpečené složky Samsung Knox nezobrazují oznámení v zařízení.
Poznámka: Přeloženo z angličtiny, názvy tak nemusí být správné.
Některé telefony Samsung mají funkci Zabezpečená složka, která umožňuje oddělit aplikace od zbytku telefonu. Přestože zařízení Garmin může být spárováno s telefonem, který tuto funkci má, žádné aplikace nainstalované do této Zabezpečené složky nebudou moci zobrazovat svá oznámení na zařízení Garmin, a to ani v případě, že je do této Zabezpečené složky nainstalována také aplikace Connect. Pokud máte aplikace s oznámeními, které se mají zobrazovat v zařízení Garmin, nainstalujte aplikaci Garmin Connect i příslušné aplikace mimo Zabezpečenou složku.

Zkontrolujte, že máte správně nastavený režim spánku
Nastavení doby spánku v aplikaci Garmin Connect umožňuje funkci Nerušit, která zabraňuje zobrazování oznámení na hodinkách Garmin. Pokyny, jak zkontrolovat a ujistit se, že je doba spánku správná, najdete v části - Nastavení doby spánku a probouzení v aplikaci Garmin Connect (en).

iOS
Apple nemám, ale návod najdete na: https://support.garmin.com/... (en.).

2) PROBLÉMY S BLUETOOTH (Android + Apple)

ZÁKLADNÍ ODSTRANĚNÍ PROBLÉMU
Existují různé kroky pro odstraňování problémů v závislosti na barevné tečce, kterou vidíte u ikony vašeho zařízení (vpravo nahoře).
1) Zelená tečka
Zelená tečka znamená, že vaše zařízení Garmin je připojeno a připraveno k synchronizaci. Stisknutím ikony synchronizace (2 šipky za sebou) vedle ikonky zařízení spustíte synchronizaci dat. Měli by jste vidět, že se zařízení úspěšně synchronizuje (2 protisměrné šipky se otáčejí).
2) Červená tečka
  > A) Červená tečka označuje problém související s nastavením Bluetooth ve vašem telefonu. Může tak nastat problém s aplikací Garmin Connect. Pokud uvidíte červený banner "Bluetooth je vypnutý", zapněte je ve vašem telefonu.
Měli by jste pak vidět jak se vaše zařízení synchronizuje (2 šipky za sebou se otáčejí).
  > B) Další problém s červenou tečkou může souviset s Garmin Connect. Výpadek Connect nebo nepředvídatelný problém může vést k dočasné neschopnosti synchronizovat vaše data. V takovém případě jednoduše počkejte na synchronizaci, jakmile bude Garmin Connect opět online.

3) Žádná tečka není přítomna
V tomto případě je vaše zařízení spárováno s vaším telefonem, ale není připojené.
  > A) Prvním krokem pro odstraňování problému je restartování telefonu i zařízení Garmin. Po restartu telefonu a vašeho zařízení se potisknutím ikony synchronizace (2 šipky za sebou) by měla proběhnout synchronizaci dat. Jak restartovat zařízení Garmin? (en).
 > B) Pokud se vaše zařízení stále nesynchronizuje budete jej muset odebrat a poté znova přidat.

► POKUD NEPOMOHLI PŘEDEŠLÉ RADY, POSTUJTE PODLE TĚCHTO KROKŮ:

KROK 1: ODEBRÁNÍ A PŘIDÁNÍ ZAŘÍZENÍ Z APLIKACE GARMIN CONNECT 
Tento krok zahrnuje zrušení spárování zařízení Garmin s aplikací Garmin Connect a s telefonem. A opětovné spárování zařízení v aplikaci Garmin Connect, například při řešení problémů s připojením Bluetooth nebo při výměně zařízení Garmin.
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Zařízení Garmin → Vyberte název svého zařízení (foto 1) - přes 3 tečky (vpravo nahoře) → Odebrat zařízení. Potvrďte, že chcete zařízení odebrat. 
KROK 2: ODEBRÁNÍ ZAŘÍZENÍ Z NASTAVENÍ BLUETOOTH V TELEFONU

> ANDROID
» Nastavení telefonu → Připojení → Bluetooth → Vyhledejte zařízení Garmin uvedené v seznamu Bluetooth a vyberte ikonu nastavení (ozubené kolo → Ukončit párování → Potvrďte, že chcete ukončit párování.
» Uživatelé cyklistického počítače Edge budou muset projít těmito dalšími kroky:
Přejděte do nabídky zařízení Edge 
 Připojené funkce nebo Telefon → Pokud je váš telefon uveden v seznamu, vyberte jej → Zapomenout telefon → Potvrďte.
> iOS
» Otevřete aplikaci Nastavení pro iPhone/iPad 
 Bluetooth → Vyhledejte v tomto seznamu zařízení Garmin a vyberte kroužek s malým i (modrá barva ikonky) → Zapomenout toto zařízení → Potvrďte, že chcete toto zařízení zapomenout → Vypněte zařízení iPhone/iPad → Vypněte zařízení Garmin → Obě zařízení znovu zapněte.
» Uživatelé cyklistického počítače Edge budou muset projít těmito dalšími kroky: Přejděte do nabídky zařízení Edge → Připojené funkce nebo Telefon → Pokud je váš telefon uveden v seznamu, vyberte jej  Zapomenout telefon → Potvrďte.

KROK 3: PŘIDÁNÍ ZAŘÍZENÍ DO APLIKACE GARMIN CONNECT
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Zařízení Garmin → Zařízení Garmin přepněte do režimu párování. Tím umožníte aplikaci Garmin Connect jeho nalezení.
     Toto nastavení obvykle najdete v části Nastavení > Bluetooth nebo Telefon > Spárovat mobilní zařízení nebo Spárovat telefon. Konkrétní kroky naleznete v návodu k obsluze.
» V aplikaci Garmin Connect vyberte možnost Přidat zařízení 
 Spustit nebo Připojit → Zadejte šestimístný kód ze zařízení Garmin u výzvy k zadání kódu v telefonu.
Podle pokynů na obrazovce dokončete nastavení zařízení. Během tohoto procesu by mělo dojít k synchronizaci a na zařízení Garmin by se měla zobrazit zelená tečka ze zobrazení Můj den v aplikaci Garmin Connect, což znamená spojení s mobilním zařízením.
VIDEO: Odstraňování problému s připojením přes Bluetooth.
Android:
Apple
Pokud aplikace Garmin Connect nenajde vaše zařízení, postupujte podle níže uvedených řešení.
> Spusťte proces párování znovu od začátku
Někdy se může proces párování zaseknout a je dobré začít znovu

KROK 1: RESTARTUJTE VAŠE ZAŘÍZENÍ GARMIN
A) Hodinky Garmin
» Vypněte a znovu zapněte zařízení Garmin.  Jak restartovat zařízení Garmin? (en).
B) Cyklistické počítače Edge
Před restartováním zařízení zkontrolujte a odstraňte spárovaný telefon pomocí níže uvedených kroků:
» Vstupte do nabídky zařízení Edge → Připojené funkce nebo Telefon → Pokud je váš telefon uveden v seznamu, vyberte jej → Zapomenout telefon → Potvrdit.

KROK 2: ODEBERTE ZAŘÍZENÍ GARMIN Z APLIKACE GARMIN CONNECT
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Zařízení Garmin → Vyberte název svého zařízení → Tři tečky (vpravo nahoře) → Odebrat zařízení → Potvrďte, že chcete zařízení odebrat.
Vyberte možnost Zavřít z vyskakovací zprávy v telefonu a přejděte ke kroku 3.
KROK 3: ODSTRAŇTE ZAŘÍZENÍ GARMIN ZE SEZNAMU BLUETOOTH
Níže vyberte svůj model:
> iOS
Poznámka: K iPhonu může být současně aktivně připojeno nejvýše 7 zařízení Bluetooth.
» Nastavení zařízení iPhone/iPad 
→ Bluetooth → Vyhledejte v tomto seznamu zařízení Garmin a vyberte modře obkroužené písmeno „i“ → Zapomenout toto zařízení → Potvrďte, že chcete toto zařízení zapomenout.

> ANDROID
» Nastavení telefonu → Připojení → Bluetooth → Vyhledejte zařízení Garmin uvedené v seznamu Bluetooth a vyberte ikonu nastavení (ozubené kola) → Ukončit párování → Potvrďte, že chcete ukončit párování.
KROK 4: ZNOVU PROVEĎTE PROCES PÁROVÁNÍ
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Zařízení Garmin  → Přepněte zařízení do režimu párování.
   • Toto nastavení obvykle najdete v části Nastavení > Bluetooth nebo Telefon > Spárovat mobilní zařízení nebo Spárovat telefon. Konkrétní kroky naleznete v návodu k obsluze.
» V aplikaci Garmin Connect vyberte možnost Přidat zařízení → Připojit → Do výzvy v telefonu zadejte šestimístný kód ze zařízení Garmin.

Podle pokynů na obrazovce dokončete nastavení zařízení. Během tohoto procesu by mělo dojít k synchronizaci a na zařízení Garmin by se měla zobrazit zelená tečka, která znamená spojení s vašim telefonem.
DALŠÍ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
Pokud výše uvedené kroky problém nevyřešily, podívejte se na doporučené řešení problémů níže:

1) Odstraňte zařízení z jiných tabletů a chytrých telefonů (např. ze starého telefonu)
Nedoporučujeme mít zařízení spárované s více smartphony nebo tablety. Pokud bylo vaše zařízení dříve spárováno s jiným zařízením, doporučujeme jej z tohoto jiného smartphonu nebo tabletu odebrat. Nápovědu naleznete v části: Jak odebrat zařízení z aplikace Garmin Connect? (en)

2) Zkontrolujte, zda je zařízení Garmin v režimu párování a zda je vypnutý režim úspory baterie.
Režim párování spustí signál vysílače Bluetooth, který aplikace Garmin Connect vyhledává. Na displeji zařízení Garmin by se po spuštění režimu párování měla zobrazit animace párování (protilehlé šipky). V zařízení Garmin přejděte do nabídky nastavení a poté do nabídky Bluetooth nebo možností telefonu a povolte režim párování. Ujistěte se také, že je vypnutý režim úspory baterie. Pokud tato nastavení nemůžete najít, nahlédněte do návodu k obsluze. Návod možná najdete i zde pod: 2) Nechodí notifikace - Krok 4: Zkontrolujte nastavení optimalizace baterie.

3) Zkontrolujte, zda jste vybrali správný model Garmin
Pokud aplikace Garmin Connect zpočátku nenašla vaše zařízení a vy jste vybrali model, se kterým chcete zařízení spárovat, zkontrolujte, zda jste vybrali správný model. Pokud při procházení všech kompatibilních zařízení nemůžete najít název konkrétního modelu Garmin, viz: Proč není moje zařízení v aplikaci Garmin Connect uvedeno? (en)

4) Povolte oprávnění (pro Android 12 a novější)
Uživatelé systému Android mají v telefonech s operačním systémem Android 12 nebo novějším, povoleno nastavení Oprávnění pro blízká zařízení, které je ve výchozím nastavení povoleno. Pokud je toto nastavení zakázáno, aplikace Garmin Connect nenajde vaše zařízení během procesu párování. Chcete-li toto nastavení zkontrolovat, viz níže uvedený postup.
» Otevřete aplikaci Garmin Connect → Více (vpravo dole) → Nastavení → Oprávnění telefonu → Spravovat oprávnění → Oprávnění → Blízká zařízení → Povolit.

5) Restartujte svůj telefon
Restart telefonu znovu inicializuje Bluetooth a může vyčistit komunikaci pro párování.

DALŠÍ:

> Moje zařízení se v aplikaci Garmin Connect zobrazuje jako registrované, ale nespárované
Obvykle existují dva scénáře, kdy se vaše zařízení zobrazí v aplikaci Garmin Connect jako „Registrované, ale nespárované“. 
Jedná se o následující případy:
1) Spárování zařízení pomocí programu Garmin Express v počítači před jeho nastavením v aplikaci.
2) Odinstalování aplikace Garmin Connect v telefonu a její opětovná instalace bez provedení příslušných kroků k odstranění dříve spárovaného zařízení.
Chcete-li tento problém vyřešit, postupujte přesně podle těchto kroků (en)

Komentáře

  1. Všechny zdravím, měl jsem podobný problém. Hovory se u mých Vivoactive 3 nezobrazovaly, resp. zobrazila se pouze notifikace zprávy, ale konkrétní číslo v reálném čase nikoliv. Jediné, co mi pomohlo je, že jsem si stáhl z google play aplikaci Reconnect Garmin Watch, postupoval jsem dle návodu a začalo to chodit zcela bez problémů. Jen dodávám, že je to vyzkoušené na telefonu Xiaomi MI 8 PRO. Přeji všem, ať se podaří a chodí vše tak, jak má.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, hodinky vívoactive 3 mám sparované s P30 lité, záznam z kola zaznamená, běh též, ale neukazuji se mi na hodinkách volání, SMS...
    Mužeze mi prosím poradit co s tím?
    Děkuji
    MV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdříve si odstraňte Connect z mobilu, pak ho restartujte a znovu nainstalujte. A pak to vemte podle tohoto návodu od bodu 1 po 7 .

      Vymazat
    2. Dobry den, big problem jsou ty telefony Huawei.
      dle navodu pana Mikesky jsem horem i dolem zkousel vse, vse povolit, odinstalovat ...
      Ve finale jsem zakoupil pritelkyni novy telefon, Samsung a vse chodi od 1 okamziku...
      Ty Cinani ...

      Vymazat
  3. Dobrý den, mám hodinky Forerunner 35 a Xiaomi redmi note 7...zda se ,že vše funguje, až na odpojování bluetooth,ale to jsem zkusila dle návodu udělat,taj uvidíme. Mám ale dotaz ohledně vyhledávání mobilu, nezačne vůbec vyzvánět.... myslím, že je vše nastaveno jak má být..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se to spraví tím postupem, jinak Connect musí být stále zamknutý v paměti. Dejte vědět jak to dopadlo

      Vymazat
    2. Dobrý den, stále nevyhledává telefon, ale bluetooth funguje o trochu lépe..ale naštěstí mi o to nejde..dřív jsem si musela vystačit s notebookem a kabelem pro přenos 😁🤭

      Vymazat
  4. Díky tomuto článku se mi konečně podařily nastavit Notifikace na Honor X8. Díky moc autorovi.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den. Moc děkuji za super návod! Díky němu mi hodinky fungují 😊 Nemůžu ale dostat data z běhu do mobilu. V hodinkách mám běh uložený, ale v aplikaci se mi neukazuje ani po synchronizaci. Poradíte prosím? Děkuji 😊 (Nejde mi ani funkce vyhledání telefonu. Ale to už není tak důležité)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodinky mám Forerunner 35 a mobil Xiaomi redmi 5.

      Vymazat
    2. Máte zapnutý Bluetooth ? A jde to přes kabel ?

      Vymazat
    3. Tak už to jde 😊 první záznam běhu byl asi poškozený 🙄. Jediné co nefunguje je vyhledání telefonu. Ale bez toho se snad už obejdu 😊 moc děkuji

      Vymazat
    4. Tak to se snad taky brzo spraví :)

      Vymazat
    5. Mně taky nevyhledává telefon, ale to přežiji i odpojování bluetooth...mně jde hlavně o to,že to data přenese a že hodinky Forerunner 35 fungují na běh a chůzi i 8hod na GPS,to mi stačí, ale návody jsou super 👌👍

      Vymazat
    6. A zkoušela jsi tento postup 1-7 bod ?

      Vymazat
  6. Zdravím, telefon Xiaomi redmi 7 a vivoactive3, nejdou notifikace. Zkoušela jsem krok 1-7, ale nejde mi krok 7 - zamknutí aplikace garmin connect. Nikde nevidím ikonu Garmin connect, abych ji mohla rozkliknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se všechno postupně mění aktualizacemi, každý to má jinak... Až se mi dostane Huawei do ruky zkusím jestli to tam nenajdu

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    Garmin Venu. zkoušel sem vyhledávat tel. pomocí hodinek, jenomže při zamčeném telefonu vyhledávání nefunguje, pouze při otevřené aplikaci. zkoušel sem i zamknout app na pozadí. a stále nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, bohužel jsem k této věci nic nezjistil, takže vám neumím odpovědět :(

      Vymazat
    2. Po poslední aktualizaci Connectu pomohlo odebrat všechny oprávnění a pak zase přidat. Můžeš to zkusit

      Vymazat
  8. Dobrý den,

    Asi tu bude za exota, protože tady o problému se Samsung nikdo nepíše.
    Koupil jsem nové hodinky Garmin Forerunner 45s a zároveň nový mobil Samsung Galaxy A21s mojí manželce. Sám vlastním Forerunner 45 a Samsung A20. Vše mi funguje bez problémů. Bohužel u manželky se všechna nastavení ,sparování povedla, akorát vždy po chvilkové nečinnosti telefonu se vždy spojení odpojí následně připojí a pořád dokola. Nebo se to odpojí a připojí až při odemknutí telefonu. Zkoušel jsem všechny nastavení v telefonu z tohoto článku bez kladného výsledku. Pro ověření správné funkce hodinek jsem je zkusil připojit na mém telefonu a vše v pohodě. Předpokládám, že bude někde problém v nastavení telefonu a nějaké funkce na pozadí nebo optimalizace baterky. Už si vážně nevím rady s tím nastavením telefonu Předem děkuji Matula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, pokud jste vyzkoušel vše z článku, tak bohužel neumím poradit. O problémech u Samsung jsem ani zatím neslyšel. Napadá mě teď jen jestli se nevypíná Connect, jestli běží na pozadí

      Vymazat
    2. Ahoj, přesně ten samý problém mám s telefonem xiaomi redmi note 4 a hodinkama vívoactive 4.
      1. telefon v klidu leží na stole u kterého zrovna pracuji a hodinky jsou schopny do 1minuty se klidne i 2x odpojit a připojit. Pak jsou hodinky treba hodinu v klidu a pak zase odpojení a pripojení. docela mě to vytáčí jak mi pořád vibruje náramek
      2. když si chci v aplikaci conect IQ nainstalovat nejaky jiny vzhled (i tel i hodinky aktivní), tak vídím že probíhá instalace a v tom se mi hodinky připojí a odpojí. To samozdřejme instalaci prekazí.

      Už nevím co s tím asi hodinky vrátím a koupím nejaké jiné.

      Vymazat
    3. První bych odinstaloval Connect, pak je restaroval a vyzkoušel prvních sedm bodů v tomto článku

      Vymazat
    4. Asi po druhé přeinstalaci conectu funguje vše správne. nečekal jsem že budu řešit nejake problemy u takhle drahých hodinek.

      Vymazat
    5. Tak to není tak úplně problém hodinek jak telefonu. Existuje hodně verzí telefonu a jejich nástaveb a každá se bohužel chová jinak., každá má jiné nastavení.

      Vymazat
    6. Zdravím, tak jsem zjistil, že u Samsungu může být problém kvůli jejímu šetření baterie, zde je postup nápravy: Nastavení telefonu> Aplikace> vyberte nabídku se třemi tečkami (pravý horní roh)> Speciální přístup> Optimalizace využití baterie> Najděte v seznamu svou aplikaci (Garmin Connect) a ujisti se, že není vybrána (když tak ji odeber )

      Vymazat
  9. Dobrý den, mám telefon Iget Blackwiev 6300 Pro se systémem Android 10 a pro zobrazení notifikací na hodinkách musí být aplikace Connect neustále spuštěná. Jakmile ji ukončím, hodinky se odpojí. Vyzkoušel jsem již vše co jsem našel zde na podpoře a stále to nepomohlo. Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, momentálně nevím o dalším postupu, který by pomohl. Zkoušel jste odinstalovat Connect, restarovat telefon a pak znovu nainstalovat Connect ?

      Vymazat
  10. Zdravím, tak jsem prvně zaznamenala, že se běh z hodinek nezobrazil v telefonu, zkrátka tento běh se nepřenesl, ačkoli byl s GPS a uložený, v hodinkách zatím je, ale toť vše do telefonu jsem musela zadat ručně aktivitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste to přes Garmin Express a když tak dejte vědět

      Vymazat
  11. Ahoj.moc,moc prosím o radu,už jsem naprosto bezradný.behem dvou týdnů jsem stačil vystřídat patery hodinky.pres Wear os jsem to vzal na Huawei healt ,až přes tizen jsem se opět vrátil k huawei.mam gt 2 a jeden problém.po chvíli mi přestanou chodit notifikace.pokazde hodinky vrátím a zkouším jiný.ale jak tady čtu,tak možná bude problém někde jinde.mam Xiaomi note 10 a nemůžu nikde najít to vytoužené tlačítko na Smart notifications.moc tě prosím o radu co s tím?páč už jsem úplně v koncích:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký máš teď telefon a hodinky ?

      Vymazat
    2. Moc děkuji za reakci.vlastnim Xiaomi mi note 10 lite a. Huawei watch gt 2.

      Vymazat
  12. Xiaomi mi note 10 lite a hodinky Huawei watch gt 2.moc děkuji za reakci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tuhle stránku: https://dontkillmyapp.com/ nebo tuto aplikaci jestli to pomůže. Jinak to bude asi někde v nastavení telefonu

      Vymazat
    2. Můj telefon má MIUI 12 a bohužel na tuto aktualizaci tam návod není.nebyla by ještě nějaká rada prosím?

      Vymazat
    3. Já bych zkusil i ty rady co jsou pro nižší Miui

      Vymazat
  13. Tak ja jdu dál hledat,po vcerejsich pěti hodinách se mi už ani popravdě nechce🙊 ,ale musím pokud chci aby to fungovalo.v nejhorším případě vyměním Xiaomi za Samsung a podle toho co se tu píše,tak bude po problémech 👍 moc děkuji za tvůj čas 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zde ze zabývám výrobky od Garminu, takže ty ostatní značky neznám, :(

      Vymazat
  14. Dobrý den. Mám telefon Lg. Do včerejšího dne hodinky Garmin vivoactive 3 fungovali bez problému. Chodili mi všechny upozornění na hodinky. Dnes ráno mi aplikace v telefonu oznámila špatné internetové připojení a přestali mi na hodinky chodit všechny upozornění. Už jsem vyzkoušela všechno povolit a nic. Dokážete mi poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jen to co mám zde napsané. Někdy to chce dělat postupně a správně. Ale je možné že to mohla udělat nějaká nová aktualizace

      Vymazat
    2. To znamená, že odteď už mi žádné notifikace na hodinky nebudou chodit? Nebo bych to měla řešit v autorizované prodejně?

      Vymazat
  15. Dobry den, mam nove hodinky Garmin Vivoactive 3 a telefon Samsung A5. Dva dny mi sparovani v pohode fungovalo. Ted mi najednou přestala chodit ruzna oznameni. Funguje mi jen prichozi hovor. Zkousela jsem snad vsechno povolit, povypinat, pozapinat, atd.. nevite, co s tim?
    Je pravda, ze jsem zed na vesnici u rodicu. Je zde celkove dost maly signal na vsechno a Bluetooth casto pada. Muze to byt take ten duvod? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám přesně ten samý problém. Do pátku všechno fungovala, od soboty jenom příchozí hovory. Signál mám silný, takže tam nebude asi problém :(

      Vymazat
    2. Tak to vypadá, že je někde jinde problém. Asi je třeba počkat na novou aktualizaci, kde bude chyba odstraněna

      Vymazat
  16. mám identický problém -od pátku pouze notifikace hovorů a nepřijmá mi to upozornění na zprávy.. Fénix 5X a samsung galaxy note 4

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psal výše, vypadá to, že si musíme počkat na novou aktualizaci, něco se jim nepovedlo

      Vymazat
    2. Nevíte náhodou, jak často dělají aktualizace?

      Vymazat
    3. Taky mi před pár dny přestaly chodit notifikace na Forerunner 935. Nevíte, jestli se to řeší na nějaké Garmin foru? To téma jsem nikde nenašel, jen tady. :)

      Vymazat
    4. Aktualizace se dělá, když se něco přidává, nebo opravuje. Někdy je to celkem brzo, jindy později, asi jak je to velký problém. Ale nemusí to být zrovna chyba od Garminu, může to být problém také od výrobce telefonu. Což bývá i častější, protože se moc štourají v Androidu a vymýšlí různé nástavby a pak se nelze dovit, že hodinky blbnou, když jim změní nastavení. Jinak na fóru jsem nic nenašel, jen že to blbne více lidem

      Vymazat
    5. Tak už nějaké aktualizace proběhly, vyzkoušejte, jestli vám to funguje

      Vymazat
    6. Problem stále pretvava.. funguje jen oznameni hovoru.

      Vymazat
    7. Taky mám informace, že to více lidem ještě nejde. Můžete zkusit odinstalovat Connect, restartovat mobil a znova nainstalovat Connect (možná po tom odinstalování Connect bude dobře vypnout a zapnout hodinky)

      Vymazat
    8. Pořád to nefunguje. Ani po té aktualizaci. Už dvakrát jsem to řešil s podporou a vypadalo to, že o problému ani nevědí. Podruhé si to alespoň zapsali jako případ, který snad budou řešit. Možná by teda nebylo na škoda tlačit na podporu, aby věděli, že s tím má problém více lidí.

      Vymazat
    9. Bohužel, nikde jsem nenašel odpověď, čím by to mohlo být. Zkuste ještě vypnout a zapnout hodinky

      Vymazat
    10. Tak sláva, dnes psala podpora, že nová verze Garmin Connect 4.37 už to má opravené. A opravdu už to funguje.

      Vymazat
  17. ahoj. Poprosím o radu, jak si mohu do svého jména uživatele přidat ty pěkné ikony, jako mají ostatní uživatleé, např. česká vlajka, běžec, lyžař, vločka, plavání a pod. Nikde jsem nenašel odkaz, kde by byly tyto ikony/symboly na výběr. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, díky za super návod. Můj problém však nevyřešil. Mám nový telefon Realme 6s. Zvykl jsem si používat budík v aplikaci Connect. Nastavil jsem v Connectu budík, hodinky se synchronizovaly a ukazovaly budík stejně tak jak bylo v telefonu, teď můžu dělat co chci a v hodinkách se mi budík neaktualizuje :). Další, menší problém je s app whatsapp, chodí mi přesně každá druhá notifikace. Děkuji za každou radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, co máš za hodinky ? Já pokud chci si nastavit budík v hodinkách, tak si ho nastavím právě v hodinkách, bez použití Connect. Pokud přijdou na Whatsapp zprávy, zobrazuje se jen jedna, dokud si je nepřečteš (aspoň tak to bylo, neslyšel jsem o tom již dlouho). Ještě k tomu budíku, píšeš, že hodinky ukazovali čas jako v telefonu, ale budík se neaktualizuje. Nevím co tím myslíš

      Vymazat
  19. Dobrý den,já měla jediný problém s Vivoactive3 a RedmiNote7 a to že někdy se Bluetooth začal Odpojovat a Připojovat nekolikrat během minuty,i přes to že jsem spárovaný telefon držela v ruce vedle hodinek.Prošla jsem všechny návody, 100x jsem vše přeinstalovala,aktualizovala,spárovala a nakonec jsem našla jeden Tip a to že na druhé obrazovce displeje,kde jsou miniatury spuštěných aplikací stačilo Connect jednoduše uzamknout,tak aby se nikdy na pozadí nevypínal a mám klid 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den, udělala jsem všech 6 kroků podle návodu ale právě na to uzamknutí nemůžu přijít. :-(

      Vymazat
  20. Dobrý den,
    má Garmin Forerunner 945 a Xiaomi Redmi Note 9 Pro a problém jako spousta lidí tady. Nejdou mi notifikace do hodinek. Mám povolené snad úplně všechno, co v mobilu povolit jde. Přichází mi upozornění na volání, email a messenger. Ale zprávy a whatsApp ne. Potřebovala bych hlavně ty zprávy. Poradíte? Už dva dny hledám a zkouším a zkouším a hledám. Už jsem restartovala, odinstalovala .. ale pořád nic :(. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den bohužel S Xaomi jsou problémy. Zkuste nejdříve: vypněte v nastaveni/system/automaticky zámek (Messenger by měl být nastavený stejně, jako má být podle odkazu výše nastavená aplikace Connect, totiž tak, aby se Messenger neukončoval?).
      Pak bych doporučoval odinstalovat Connect, restartování telefonu a znova nainstalovat Connect. Pak zkusit krok znovu po kroku návod na této stránce.
      Zeptám se ještě: Do hodinek to posílá oznámení od těch aplikací, které jsou povolené v Connectu, ale hlavně musí ty aplikace zobrazovat upozornění na samotném telefonu. Zobrazují se ti notifikace z Messengeru na telefonu?
      Našel jsem ještě tento postup u Xaomi: nastaveni-system-obnovit-odstranit data a obnovit nastaveni

      Vymazat
    2. Na telefonu se zobrazují notifikace ze všeho, messenger, messenger lite, email, whatsApp i zprávy .. v telefonu jen messenger lite a email.

      Vymazat
    3. A nepomohli rady, které jsem vám napsal výše ?

      Vymazat
  21. Dobrý den, mám Garmin Forerunner 30 a mobil Xiaomi redmi 6. Vše jsem udělala podle návodu. Vše mám povolené, ale prostě mi vůbec notifikace nechodí. Žádné upozornění. Je zvláštní, že jsem měla hodinky Garmin Vivosmart 4 a tam mi vše v pořádku fungovalo. Hodinky mám Forerunner mám půl roku a prostě to nejde:-( Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zkuste jak píšu výše:
      Zkuste nejdříve: vypněte v nastaveni/system/automaticky zámek (Messenger by měl být nastavený stejně, jako má být podle odkazu výše nastavená aplikace Connect, totiž tak, aby se Messenger neukončoval).
      Pak bych doporučoval odinstalovat Connect, restartování telefonu a znova nainstalovat Connect. Pak zkusit krok znovu po kroku návod na této stránce.
      Zeptám se ještě: Do hodinek to posílá oznámení od těch aplikací, které jsou povolené v Connectu, ale hlavně musí ty aplikace zobrazovat upozornění na samotném telefonu. Zobrazují se notifikace z Messengeru na telefonu?
      Našel jsem ještě tento postup u Xaomi: nastaveni-system-obnovit-odstranit data a obnovit nastaveni (Xaomi je bohužel díky své složitosti nástavby Androida v tomto nejhorší)

      Vymazat
  22. Děkuji za radu. Zkusím znovu vše opakovat. Do hodinek mi nechodí nic. Ani telefon volání, sms, whats up, messenger nic. Na hodinkách se mi nic neukáže. Přeýšlím o koupi nového telefonu, ale nerada bych řešila stejný problém. Můžete mi poradit jaká značka mobilu by byla vhodná pro garmin hodinky? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli vám nechodí vůbec nic, tak určitě zkuste odinstalovat Connect, restartovat telefon a nejlépe i vypnout a zapnout hodinky a pak nainstalovat opět Connect. Poté si nastavit telefon podle návodu v článku. Těžko určit, které telefony jsou lepší, protože i jeden výrobce používá u různých cenových tříd jinou podobu své nadstavby. nejlepší je prostě čistý Android (Nexus, Pixel,...), podle tohoto webu https://dontkillmyapp.com/ nevychází špatně Sony a Nokia. Xiaomi patří určitě k těm s nejhorší nadstavbou Androidu, na webu je zmíněný i Samsung, ale já jsem s ním neměl nikdy problém.

      Vymazat
    2. Tak jsem vše zkusila a stále nic nechodí. Může být problém s hodinkami? Děkuji

      Vymazat
  23. Dobry den, jaky je realny dosah Garmin Vivoactive 3. Podle specifikaci bluetooth hodinek a Samsung Galaxy S7 by to melo byt 50m,ale realne to je 5m-10m. Da se to nekde konfifurovat? Dekuji za radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U hodinek je to cca 10 metrů, u telefonu záleží na přístroji. Záleží jakou třídu Bluetooth zařízení máte. Číslování přitom paradoxně je opakem vzdálenosti – Class 3 je méně než 10 metrů, Class 2 okolo 10 metrů a Class 1 až do 100 metrů (např. Bluettoth Le). Většina telefonu patří do 2 a 3. třídy

      Vymazat
  24. Dobrý den, mam Garmin vivomove HR, mobil Huawei P20 lite - prestalo mi uplne fungovat pocitani aktivnich minut. Jde to prosím nekde nastavit? Vse ostatni funguje. Dekuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obrý den
      Neukazují se na hodinkách ani v Connect ?
      Podívejte se číslo poslední aktualizace. U některých může být problém, a je vyřešen až další aktualizací.

      První bych ale zkusil (po každé změně je třeba ale Aktualizovat aby se změny přenesli do hodinek)
      1) V Connect klikněte na symbol hodinek - Nastavení uživatele - Zóny srdečního tepu - Podle: - a zde zkuste dát - % rezervy srdečního tepu
      2) Na hodinkách zkuste: Nastavení - Uživ.Profil - Srdeční tep - Zóny: - nastavte tepy za minutu místo %maximálního ST

      Máte správně nastavené zóny srdečního tepu ?, u aktualizace se může taky stát, že se změní výpočet a pokud jsou zóny nastavené špatně, tak to nevyhodnotí jako aktivní minuty
      Podívejte se v jakých tepech aktivita byla... záleží totiž na tepových zónách u chůze se musí jednat o rychlou chůzi.

      Asi poslední možností je
      1) restart hodinek (vypnout a zapnout)
      2) Zkuste aktualizaci přes Garmin Express (v počítači)
      3) Pak případně po připojení kabelem (např. přes Průzkumníka) odstranit některé / všechny položky ze složky Metrics - viz:
      - Do složky Metrics se ukládají postupně po nějakém časovém rozmezí soubory s uloženými údaji, které se pak synchronizují do hodinek, tak, jako se třeba do složky Activity ukládají aktivity Když se něco pokazí a soubor se špatně uloží, může se stát, že se buď nepřenáší do Connect nebo se v hodinkách přestane ukládat další v pořadí ... a pomůže jejich odmazání, smazání.
      Zkuste smazat pár souborů ze složky Metrics.
      4) Pak tovární nastavení. Obě předchozí rady jsou pochopitelně jen obecné rady bez záruky vyřešení...

      Vymazat
    2. Mockrát děkuju :)

      Vymazat
    3. Není zač, snad z toho něco pomůže, když tak dejte vědět co pomohlo vám :)

      Vymazat
    4. Tak aktivní minuty mi nejedou taky. Jen jsem tomu nevěnoval pozornost. Procházel jsem historii a nejedou mi od 10.12.2020 ... takže od poslední aktualizace Garminu (13.10 u Fenix 6x pro solar).

      Vymazat
    5. Vypadá to, že aktualizace mohla změnit některé nastavení. Buď je to třeba nějak upravit (zkusit postupy výše) nebo počkat na další aktualizaci

      Vymazat
  25. Stačí těch prvních 6 kroků, ten sedmý už se nepoužívá

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

ODZNAKY NA GARMIN CONNECT

Když se snažíme dosáhnout svých sportovních cílů, chceme se cítit odměněni za své úsilí. Odznaky Garmin Connect přinášejí rychlý a snadný způsob, jak sledovat svůj pokrok, získávat body a uznání za své aktivity. Díky bodům můžete soutěžit se svými známými, stoupat v žebříčku a dosahovat vyšších úrovní. Čím více aktivit dokončíte, tím více bodů získáte.  Úrovně odznaků se pohybují od 1 do 10.

WISLA (JEZERO CZERNIAŃSKIE) - BARANIA GORA 1220 m.

Druhý říjnový víkend už je studený, ráno je stupeň nad nulou, ale počasí slibuje slunečné počasí a tak se s Yvett a Pepou vydáváme na druhý nejvyšší vrchol Slezských Beskyd (Beskid Śląski) Barania Gora (1220 m.n.m.).